Nie z takimi przypadkami mieliśmy do czynienia. Na początku dokonujemy dokładnej diagnostyki sprzętu, po czym informujemy klienta o stanie faktycznym urządzenia i przechodzimy do dalszych działań. Wspólnie decydujemy o kolejnych krokach dla tego typu sytuacji. Nie martw się! Twoje urządzenie jest w dobrych rękach.
Wszystko zależy od czasu ile potrwa dostawa odpowiednich części, ale mamy sprawnych specjalistów, więc normalnie od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, zostaniesz o tym powiadomiony.
Staramy się przeprowadzić przykładową kalkulację naprawy w momencie przyjmowania sprzętu do serwisu, co pozwala przygotować się na wydatek. Jeżeli kwota rzeczywistej naprawy będzie wyższa od tej ustalonej na początku, poinformujemy Cię o tym przed jej kontynuacją.
Buta otrzymuje części do telefonów i komputerów od autoryzowanych dostawców z Polski, krajów Unii Europejskiej i z poza niej. Produkt musi spełnić nasze normy jakości zanim zostanie wykorzystany przez nasz serwis. Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalistów, który stawia jakość i zadowolenie klientów na pierwszym miejscu.
Zajmujemy się w profesjonalny sposób usługami takimi jak: naprawa telefonów komórkowych (zarówno oprogramowania, jak i sprzętu), serwis laptopów i komputerów PC, a także naprawą konsol do gier typu Xbox czy Playstation. Ponadto korzystając z najnowszych technologii świadczymy usługę wymiany pękniętej szybki i wyświetlacza LCD w telefonie komórkowym.
Buta zapewnia Paragon lub Faktura VAT za płatności dokonywane przez naszych klientów. Po zrealizowaniu zlecenia serwisowego zapewniamy naszym klientom Kartę Gwarancyjną wraz z ważnymi danym.
„Klient ma zawsze rację” To jest nasze hasło strategii biznesowej. Klient i satysfakcja z wykonywanych usług są dla nas najważniejsze. Kierujemy się lojalnością i partnerskim podejściem. Pracujemy dla naszych klientów, aby uzyskać jakościowy rezultat ciężkiej pracy, uważamy, że zasługujecie na to.