Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli mój telefon został zalany?

Nie z takimi przypadkami mieliśmy do czynienia. Na początku dokonujemy dokładnej diagnostyki sprzętu, po czym informujemy klienta o stanie faktycznym urządzenia i przechodzimy do dalszych działań. Wspólnie decydujemy o kolejnych krokach dla tego typu sytuacji. Nie martw się! Twoje urządzenie jest w dobrych rękach.

Jak długo potrwa naprawa?

Wszystko zależy od czasu ile potrwa dostawa odpowiednich części,  ale mamy sprawnych specjalistów, więc normalnie od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, zostaniesz o tym powiadomiony.

Ile będę musiał/a zapłacić za naprawę?

Staramy się przeprowadzić przykładową kalkulację naprawy w momencie przyjmowania sprzętu do serwisu, co pozwala przygotować się na wydatek. Jeżeli kwota rzeczywistej naprawy będzie wyższa od tej ustalonej na początku, poinformujemy Cię o tym przed jej kontynuacją.

Czy Buta zapewnia wysoki standard usług?

Buta otrzymuje części do telefonów i komputerów od autoryzowanych dostawców z Polski, krajów Unii Europejskiej i z poza niej. Produkt musi spełnić nasze normy jakości zanim zostanie wykorzystany przez nasz serwis. Jesteśmy doświadczonym zespołem specjalistów, który stawia jakość i zadowolenie klientów na pierwszym miejscu.

Jaki jest zakres technicznych usług, które oferujecie?

Zajmujemy się w profesjonalny sposób usługami takimi jak: naprawa telefonów komórkowych (zarówno oprogramowania, jak i sprzętu), serwis laptopów i komputerów PC, a także naprawą konsol do gier typu Xbox czy Playstation. Ponadto korzystając z najnowszych technologii świadczymy usługę wymiany pękniętej szybki i wyświetlacza LCD w telefonie komórkowym.

Czy Buta prowadzi ewidencję dokumętów dla klientów?

Buta zapewnia Paragon lub Faktura VAT za płatności dokonywane przez naszych klientów. Po zrealizowaniu zlecenia serwisowego zapewniamy naszym klientom Kartę Gwarancyjną wraz z ważnymi danym.

Dlaczego mam wybrać Buta serwis?

„Klient ma zawsze rację” To jest nasze hasło strategii biznesowej. Klient i satysfakcja z wykonywanych usług są dla nas najważniejsze. Kierujemy się lojalnością i partnerskim podejściem. Pracujemy dla naszych klientów, aby uzyskać jakościowy rezultat ciężkiej pracy, uważamy, że zasługujecie na to.