Naprawa wysyłkowa

Każde urządzenie po jakimś czasie może potrzebować naprawy, wymiany zużytych części lub czyszczenia. Od teraz Buta przedstawia usługę napraw wysyłkowych. Realizujemy zamówienia na terenie całego kraju!

JAK TO DZIAŁA I OD CZEGO ZACZĄĆ?

I Najpierw należy wybrać markę, model urządzenia, oraz rodzaj usługi. Jeżeli na stronie nie pojawią się wybrany model, zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego w celu wyceny konkretnej usługi.

II Następnie należy wypełnić formularz online. Jeżeli adres wysyłki ma być inny niż adres płatności, należy zaznaczyć opcję „Wysłać na inny adres?”.

Uwaga, jeśli została wybrana opcja "przelew bankowy" należy również uwzględnić numer zamówienia w tytule przelewu.

III. Paczkę klient wysyła na własny koszt. Jeśli jej koszt przekracza 350 PLN, wysyłka powrotna jest darmowa. Ważne jest, aby odpowiednio przygotować towar do wysyłki. Należy go zabezpieczyć, aby nie uszkodził się podczas dostawy. Zachęcamy również owinąć telefon lub komputer w folię bąbelkową i umieścić w pudełku kartonowym, aby uniknąć uszkodzenia w przypadku upadku paczki. Nie przyjmujemy również przesyłek za pobraniem!

IV Zostaniesz poinformowany przez SMS lub e-mail, że paczka dotarła do Buta. Każdą naprawę rozpoczynamy, gdy środki pojawią się na naszym koncie.

V Gdy zamówienie zostanie zrealizowane, wysyłamy SMS lub maila z informacją o możliwości odbioru. Na każdą naprawę udzielamy również 6 miesięcy gwarancji.